GOLFMK8
GOLFMK7
GOLFMK6
GOLFMKV


  VW GTI Forum / VW Rabbit Forum / VW R32 Forum / VW Golf Forum - Golfmkv.com


 
Register
MYGOLF garage
Timeslips
Search
Members List
Search Today's Posts Mark Forums Read



Go Back   VW GTI Forum / VW Rabbit Forum / VW R32 Forum / VW Golf Forum - Golfmkv.com > Search Forums



Showing results 1 to 30 of 500
Search took 0.23 seconds.
Search: Posts Made By: RSMark5
Forum: Off-topic / Misc. 07-30-2019, 09:01 PM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Thats awesome man, congrats on that.

Thats awesome man, congrats on that.
Forum: Off-topic / Misc. 07-29-2019, 11:18 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Everyone have a good weekend?

Everyone have a good weekend?
Forum: Off-topic / Misc. 07-22-2019, 05:55 PM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Congrats bruh. Thats not easy.

Congrats bruh. Thats not easy.
Forum: Off-topic / Misc. 07-22-2019, 11:13 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Oh yeah, know all about the firewalls and fire...

Oh yeah, know all about the firewalls and fire supression systems and all that shit. Several of units are duplexes and then 2 apartment buildings with 4 units each in them. Not as crazy as what you...
Forum: Off-topic / Misc. 07-20-2019, 12:41 PM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Fifty one thousand!? Holy shit. You...

Fifty one thousand!? Holy shit.

You probably see total losses all the time then.
Forum: Off-topic / Misc. 07-19-2019, 11:01 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
That sounds much more organized than what we do....

That sounds much more organized than what we do. We're mostly still trying to recover houses damaged by Florence last September. Insurance is still paying for lost rent.


Anyway, its stupid as...
Forum: Off-topic / Misc. 07-19-2019, 10:34 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Luckily neither of them were mine, or the 2 guys...

Luckily neither of them were mine, or the 2 guys I work with. Both houses were the same guys though. He owns 68 rental properties we manage. He said in 40 whatever years of buying and selling he'd...
Forum: Off-topic / Misc. 07-17-2019, 10:48 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Another one of the houses we manage burned down...

Another one of the houses we manage burned down last night. Second one this month. Complete loss.
Forum: Off-topic / Misc. 07-16-2019, 10:29 PM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
There is no limit to the things I can be mad at....

There is no limit to the things I can be mad at. I'm old. I yell at clouds.
Forum: Off-topic / Misc. 07-15-2019, 12:08 PM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
So I guess they didn't mean alltracks then?

So I guess they didn't mean alltracks then?
Forum: Off-topic / Misc. 07-14-2019, 12:01 PM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Ah, right. Well in that case it sucks to go...

Ah, right. Well in that case it sucks to go through all those interviews and get your hopes all up and shit but better to find out they can't pay you now vs hiring you and figuring it out in a month.
Forum: Off-topic / Misc. 07-14-2019, 10:11 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Who the hell cancels jobs? I wouldn't mind...

Who the hell cancels jobs?

I wouldn't mind if this place I'm working on right now got canceled.
Forum: Off-topic / Misc. 07-14-2019, 10:11 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Who the hell cancels jobs? I wouldn't mind...

Who the hell cancels jobs?

I wouldn't mind if this place I'm working on right now got canceled.
Forum: Off-topic / Misc. 07-13-2019, 11:06 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
oh well that will never happen here. I'm sure...

oh well that will never happen here. I'm sure Brian's disappointment is immeasurable.
Forum: Off-topic / Misc. 07-13-2019, 01:26 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Eric can you unban Brian (09vdubgti) he said he...

Eric can you unban Brian (09vdubgti) he said he wants to post over here again. I'm sure he'll be on his best behavior.
Forum: Off-topic / Misc. 07-09-2019, 09:40 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
You'll find something new. Come down south.

You'll find something new. Come down south.
Forum: Off-topic / Misc. 07-08-2019, 06:26 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Monday morning. Back to the grind. Hope everyone...

Monday morning. Back to the grind. Hope everyone had a good holiday weekend.
Forum: Off-topic / Misc. 07-03-2019, 09:37 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Dang. Aint that some shit. You never know tho.

Dang. Aint that some shit. You never know tho.
Forum: Off-topic / Misc. 07-02-2019, 07:07 PM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
This is my new toy. I didn't need it, hardly have...

This is my new toy. I didn't need it, hardly have any time to ride. But I just wanted it. Its a hold over 2018, got a great deal. Had 3 miles on it when I put the wheels and tires on. Now just need...
Forum: Off-topic / Misc. 07-02-2019, 07:05 PM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Sorry bruh. Probably wouldn't look very...

Sorry bruh. Probably wouldn't look very impressive on my van.

Maybe one day I'll get back into cars. For now, just 4 wheelin stuff.
Forum: Off-topic / Misc. 07-02-2019, 10:44 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Sometimes I wish we'd go full South Carolina and...

Sometimes I wish we'd go full South Carolina and do away with inspections. Then I go to rural South Carolina to go 4 wheelin or something and then I'm reminded why inspections are good. Because Jesus...
Forum: Off-topic / Misc. 07-02-2019, 09:56 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Emissions testing is county by county. I'm not...

Emissions testing is county by county. I'm not sure about guilford or whatever county you'll end up. It most likely isn't an issue. We have emissions testing in mine (visual inspection) and a turbo...
Forum: Off-topic / Misc. 07-01-2019, 03:45 PM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
So go ride. You already got them. You still got...

So go ride. You already got them. You still got that supermoto?
Forum: Off-topic / Misc. 07-01-2019, 03:45 PM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
I was thinking more of the TTR230 variety. I'm...

I was thinking more of the TTR230 variety. I'm old and fat. No more jumps for me. I aint trying to get hurt.
Forum: Off-topic / Misc. 07-01-2019, 12:32 PM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Sounds to me like at least a dirt bike worth of...

Sounds to me like at least a dirt bike worth of extra shit.

Not a KTM tho. Probably a yamaha.
Forum: Off-topic / Misc. 07-01-2019, 12:32 PM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Sounds to me like at least a dirt bike worth of...

Sounds to me like at least a dirt bike worth of extra shit.

Not a KTM tho. Probably a yamaha.
Forum: Off-topic / Misc. 07-01-2019, 11:53 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Exactly and its never just $40 a month. Ever....

Exactly and its never just $40 a month. Ever. That turns into thousands and thousands of dollars usually. Fuck that. I'd rather have more toys. The one he has is more than enough for taking the kids...
Forum: Off-topic / Misc. 07-01-2019, 11:37 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Anyone doing anything awesome for the 4th?

Anyone doing anything awesome for the 4th?
Forum: Off-topic / Misc. 06-29-2019, 11:02 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Yeah, your current one is pretty cool as dodges...

Yeah, your current one is pretty cool as dodges go. Scat pack is douchey. I'm not into that sort of thing. If it were me with 3 kids I'd get a tahoe and get it over with.
Forum: Off-topic / Misc. 06-28-2019, 09:43 AM
Replies: 4,610
Views: 358,609
Posted By RSMark5
Theres just not a big enough difference that it...

Theres just not a big enough difference that it would be worth it to me. I'd rather just save the money. And not own a dodge.
Showing results 1 to 30 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 04:51 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.0
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.